Cara menghilangkan lingkaran hitam 4 cara untuk menghilangkan lingkaran hitam dan mencipta mata yang cerah

Cara menghilangkan lingkaran hitam 4 cara untuk menghilangkan lingkaran hitam dan mencipta mata yang cerah

Cara menghilangkan lingkaran hitam 4 cara untuk menghilangkan lingkaran hitam dan mencipta mata yang cerah

Pada masa kini, banyak wanita berkolar putih bekerja dan berehat secara tidak teratur, sering bangun lewat, menghadapi produk elektronik seperti komputer, ipad, dan telefon bimbit untuk waktu yang lama, dan tidak menjaga mata mereka. Ini adalah penyebab penting lingkaran hitam. Memakai “mata panda” sangat berbahaya, dan kosmetik tidak dapat menyembunyikan lingkaran hitam dan mata yang letih. Bagaimana menangani keadaan ini? Berikut adalah 4 kaedah yang sangat berguna bagi wanita untuk mendapatkan lingkaran hitam di bawah mata, dengan harapan dapat membantu wanita.
 
 
1. Titik akupunktur dapat mengusir lingkaran hitam di bawah mata
 
 
Cari titik akupunktur yang tepat untuk menghilangkan lingkaran hitam, urut dengan cerdik, dan bertahan lama, anda juga boleh mengucapkan selamat tinggal kepada lingkaran hitam. Ketahui bahawa titik akupunktur dapat menghilangkan lingkaran hitam: Titik Cuanzhu terletak di bahagian dalam alis, yang dapat membantu melegakan keletihan mata dan membantu mempercepat peredaran darah. Depresi antara akar hidung dan sudut mata dapat menghilangkan keletihan mata dengan berkesan. Titik Tongziliao-Titik Tongziliao yang terletak di sudut luar mata adalah titik penting untuk melancarkan peredaran dan mencegah garis-garis halus pada mata. Urutan secara berkala ini dapat menguatkan peredaran darah dan memperbaiki lingkaran hitam.
 
 
2, mata pemampatan panas / sejuk
 
 
Mampatan terma: Lingkaran gelap kebanyakannya disebabkan oleh rehat yang tidak mencukupi dan peredaran darah yang tidak mencukupi, jadi sebaiknya sapukan tuala hangat segera setelah 37 ° C-38 ° C, sejuk dan ganti, sapukan selama kira-kira 10 minit, lingkaran hitam dapat dikurangkan separuh!
 
 
Mampatan sejuk: Topeng mata teh menenangkan kawasan mata. Balut daun teh yang diminum ke dalam beg teh kecil, masukkan ke dalam peti sejuk, kemudian keluarkan tonik di sekitar mata, lepaskan selepas 10-15 minit, dan kemudian basuh jus yang tinggal dengan air. Ia boleh dilakukan seminggu sekali untuk menenangkan kulit. Perlu diingat bahawa semasa memilih topeng mata teh, anda mesti memperhatikan larangan teh hitam, jika tidak, ia akan menyebabkan pigmentasi. Teh wangi, teh hijau, teh krisan, dan lain-lain harus digunakan, lebih baik teh hijau.
 
 
3. Pilih produk penjagaan mata yang betul
 
 
Untuk menghilangkan atau mencegah lingkaran hitam, anda mesti memilih produk penjagaan mata dengan berhati-hati. Sebaiknya pilih produk penjagaan mata dengan ramuan herba petang, kerana ia membantu melegakan keletihan mata. Sekiranya anda ingin meningkatkan peredaran darah, anda mungkin ingin memilih produk yang mengandungi sel hidup, seperti kolagen dan krim mata enzim. Walau bagaimanapun, lapisan mesti dipatuhi untuk mencapai kesan yang diinginkan.
 
 
4. Penyesuaian diet
 
 
Teh kekwa
 
 
Mempunyai kesan sedatif yang sederhana. Ini adalah penanggulangan semula jadi yang sempurna untuk saraf atau badan yang tidak dapat berehat. Kita mesti tahu bahawa terdapat banyak sebab untuk lingkaran hitam di bawah mata. Untuk menghilangkan lingkaran hitam, anda mesti terlebih dahulu mengetahui punca dan merawat penyebabnya untuk mencapai kesan yang diinginkan. Dengan menggunakan kaedah dalaman dan luaran, mudah untuk menghilangkan lingkaran hitam.
 
 
Mengenai kedai kami:
 
 
Halaman Facebook:
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *